četvrtak, 4. kolovoza 2022.

BAJKA NUTRINE

Bajko moja, bajčice. Prekrasni dome Jeruzalemski, pitomo moje jelenče, lanešca moja u dolu uslišanja. Sve moje sa vama u duhu oživljava, pa i ova moja bol lakša je kada mislim na vas. Gdje bi sutra krenuli, koju bi pjesmicu pjevali mili glasići!? Samo mi kažite, pod križem me snažite. Opjevat ću svoju molitvu kao istinu nutrine. Blagosloviti vam ime. Postoji naš rascvjetani dom, postoje mali krevetići na kat i puno igračkica, medvjedića i lutkica, autića. Postoji naš vrt i farmica, kuhinja u kojoj skupa ručkiće pravimo, boravak u kome društvene igre igramo. I da imamo maleno igralište koje vam je izgadio tata, poučio ga je sveti Josip. Klackalice, ljuljačkice izradio je za svoje male anđele. I tu u blizini na jezeru ljubavi hranimo malene pačiće, imamo i kućicu za ptice, hranilice. Igramo se lovice, školice, vlakića, gledamo crtkić do crtkića, idemo na piknik sa vašom omiljenom košaricom voća i dekicom, bokama. Znamo otići i na more, praviti pješčane dvorce za princa i princezu, izroniti bisere iz školjki i od njih izraditi svetu krunicu, odnesti je na dar Gospi i Isusu. Mi smo uvijek skupa, sa Gospodinom, On je naša stalna prisutnost u kojoj se krećemo. Gle kako vas u duhu ne gubim, muža i dječicu svoju sveto ljubim. Zašto bi se zbog boli bezbola nutrine odrekla, neću to nikada. Vi ste moji od Boga. Neraskidivi smo. Pa sve da mi spavate na Božjim dlanovima, probuditi će vas sila Duha Svetoga. Jer ovo u meni je istina, ovo u meni ljubav govori, ljubav koja me ozdravlja. Kada će doći naše vječno ne znam, ali u meni već to postoji kao najlipša utjeha pod križem. I tko sam ja ovako bolna, ovako vapeća, osim nečije sve na svijetu, ova patnja ljubav dariva. Moram vas zaslužiti penjući se stupanj za stupanj svete ljubavi više. Moram se pročistiti za savršenu ljubav. Moram nestati sebi i živjeti za vas, za Boga. Moram uzvjerovati da imam pravo na ovo što u sebi kao molitvu nosim. Moram ozdraviti da vam služim i da Boga nikad ne rastužim. Bol je moja beznadna, ali ljubav je moja puna nade, puna Božje milosti i od Njega se oslanjam. On može učiniti čudo. Jahve dobrostivi Otac, kroz milost sina Isusa.  Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar