utorak, 16. kolovoza 2022.

POĆI ĆU SA TOBOM BOGU

Poći ću sa tobom Bogu.

Hoću anđele.
Nebi me ostavio samu,
svjetlo si moje duše.

Poći ću sa tobom svugdje i
ovdje gdje kazuju suze da te nema.
Poći ću ljubavi moja
za tvojim tajnim osmjesima.

I slušat ću te do vječnosti,
promatrati ću tu slatkoću
koja za mene brine.
Koja me daruje svim
što mi je predugo falilo.

Nije se anđele moj
moje pjesničko srce
zalud tobom hvalilo.
Kada ti postojiš,
kada si ti radost u meni
i to ne može nitko iz mene oduzeti,
ne mogu me od tebe rastaviti svjetovni.

Ljupkosti moja,
hladu moj u sred žege,
vodo moja pitka u sred mora suza.
Snago moje duše, u umoru tijela.
Kako si samo voljeno biće,
uz Boga si moje sve najmilije.

Ja te toliko želim,
da si ti duša moje duše,
otkucaj moga srca,
voljenost u meni.
Živiš tu sa mnom anđel si
slađani sneni.

Budiš se i usniš kad i ja.
Spojila nas Duša Kristova.

Znam molitva molitvu grli.
Znam sa tobom ne mogu
ovu bitku da izgubim.
Snaga nam je Duh Sveti.

Igrat ćemo se i radovati dječici našoj,
izgradit ćemo najlipše igralište,
puštati ćemo sa njima malene
papirnate brodiće niz potoke uslišanja.

Voljenosti moja nikada se
zbog osjećaja za ljubav našu
nebi predala.
Pred Boga doći ću i znati ću i
ti ćeš pred Boga doći
sa autentičnim molitvama
i hoćemo biti ćemo
ja i ti
nerazdjeliva radost
vječne ljubavi,
na slavu Bogu Živome.

Mi već jesmo u planu spasenja.
Mi već u sebi živimo nas.
Ja to vjerujem a Isus
sve po vjeri daruje.
Amen.

Ljubljeni cvijete ljubim te.
Blagoslovljene ti molitvene latice,
koje čuvaš samo za mene.

Najviše ima nas,
kojih prividno nema.

Jer mi živimo u sebi ono skriveno.
Ono od vječnosti. 🌹🐝

Ljubav će naša promijeniti kamena srca,
toplino moja.
Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.08.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar