nedjelja, 21. kolovoza 2022.

PITAM SE... PITAJ SE...

Suze su te moje budile,
činilo se uspjele su te naći 
tamo gdje je srce.
Postala sam i ptica koja 
je izgradila gnjezdašce u tebi.
Pjevala sam ti,
krilima ti boli milovala,
zar osjetio nisi,
zar to ne znaš?

Nadala sam se ipak znaš,
ali štobi nisam bila ona 
sa divnim perjem,
nisam bila paunica,
ni šarena ara,
samo sam bila svoja,
samo sam bila Ana,
puna tjelesnih mana. 

Valjda si nesvijesno tražio one što
kite se tuđim perjem,
što su se ukrasile svim i svačim 
sa svijeta...
a duša golubice kao da ti paše,
pa kada druge se jave, 
ljubav njena ti zasmeta.

Baš čudno, jer činilo se
da si baš drugačiji,
baš unikatan i samo moj.

Činilo se dušu si mi upio,
dušu si mi zavolio...
Činilo se čak da robuje te zlo,
da krade ti pravo na ljubav i 
kroz tebe mi nanosi bol.

Jesam branila sam te...
i još te od zloduha branim...
još vjerujem u sebi si 
ono što mi nisi potpuno priznao.
Kriva je rana do rane...
Kriva je tvoja pa i moja bol.

I sve se vremenom promijenilo,
pjesme su se u vodi ugušile...
čije su postale...
Koga će naći duša moja,
kao što je tebe tražila,
tebi vjerovala...
tebi se povjerila!? 

Kako sve ovo nije fer...
kako mi sve na isti način bude...
Kako to da je sve kao repriza...
Zašto su svi tuđi!?
Zašto netko nije samo moj,
dušom, srcem i čitavim tijelom!? 

Zašto si tu...
Zar si i ti kušnja...
zar si i ti obmana...
zar si i ti bio samo prikaza nade
u sred mog beznađa!? 

Tko si dali ti bar znaš!? 
Kome u srcu pripadaš...
odgovori si čiji si kada 
materija ne postoji!? 

Tko ti oči budi...
tko ti srce poljubi...
Tko ti je anđeo ljubavi...
tko ti je dodir besmrtni.
Tko ti je radost iskrena,
kada bi te Duša Kristova to pitala!? 

Što si u nutrini, 
kad nema bola, 
kad nema rana,
kad nema ničega,
osim Boga koji je ljubav!? 

Što si da sada nastupi 
plamen smrtni!? 

Odgovori si.
Srcem duhovnim,
ozdravljenim. 

Čija duša bi ti ruku u ruku stavila
a da je zaista satkana od radosne ljubavi!? 

Štobi da smrt sad nastupi!? 
A samo jednu moraš pred 
licem Božjim odabrati!?

Bili pobjedilo duhovno u tebi!?.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.08.2022. 






Nema komentara:

Objavi komentar