srijeda, 24. kolovoza 2022.

KADA BI SE SRELI OČI U OČI SPASITELJ I JA

Što bi ja mala služavkica obična, da ugledam Onog koga kao ljubav osjećam. Što bi ja Isuse, osim što bi od radosti plakala. I znaš pitala bi te jeli trnje tvoje ova bol što me stalno bode... pitala bi te dali je pomoglo Spasitelju mom ovo moje trpljenje, jesam ti pomogla bar nekog spasiti i u njemu otrovne strijele ugasiti. Je li se kruna trnovita tvoja rasula po sred tijela moga!? O moja milosti mislim da mi kroz suze to govoriš. Pa mi je radost za tebe se dati   ovom tijelu umirati. Sve će procvjetati zbog tvoje prisutnosti, neće me ljubavi moja ništa boljeti, poslije mučeništva kruna se zasluži. Mirišu vjenčići u mojoj kosi, radost Duha Svetoga vijesti mi donosi. Za sve si zaslužan Ti, bez tebe se ja pjesmom nebi zvala, bila bi tišina i muka sama. Zagrli me da se kralježnica moja ispravi, dotakni mi bubrege i oni će ozdraviti, učini od mene ženu vrsnu, operi me od sve tuge i krivice svojom predragocijenom krvlju, smiluj mi se. Dođi Isuse dođi Gospode u ovu noć u kojoj ti moje suze kao zvijezde sjaje, čudo zazivaju. Prošetaj sa mnom po pustinji, budi moja oaza sigurna, u kojoj se krijepim kao srna ranjena. Oblikuj me milosti, sve novom učini. Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar