srijeda, 1. prosinca 2021.

VJERA U ČUDESNO UMNAŽANJE

Čudesan si Milosti, prije nego sam i vidjela Evanđelje: 🎺🕊Mt15, 20 -37 Isus ozdravlja mnoge i umnaža kruh, ja sam poželjela izraditi kruh za obitelj dok spavaju i evo razmatram u bolu kako ćeš me ozdraviti i kruh se peče. Znaš zamišljala sam u tome predanju izrade i svoju nebesku obitelj i kako tvoja ljubav djeluje na moju muku. Otvorilo mi se pri zazivu Oca Nebeskog u Svetom Pismu; Psalam 107,14 Iz nevolje podiže ubogog i obitelj ko stada umnoži. Blagoslovljeni rajski odgovori na pitanje. Savršena je Božja providnost i darovati ćeš nam obilje obiteljskog blagoslova, jer si ti kvasac sveti koji umnaža ono što ištemo čistog srca iz potrebe ljubavi. Iz svete zemlje doma svog pogledaj u ovoj zornici na boli svijeta, posebno obasjaj malene, nemoćne, napaćene, nesretne, optužene, bolesnike u tijelu i duši. Odmori nas odmoru voljeni na poljanama miomirisnim zelenim. Milosni Pastiru vrati svome stadu ruho bijelo, iz močvara nas boli, tuge i grijeha izbavi mišicom svojom. Isuse, molim te iscijeli, izliječi i vrati nam nadu da ćemo u cvatnji donijeti divan plod. Sedam si kruhova umnožio, mnogo toga je u svetog u simbolu sedam, znaš da mi je to voljeni broj i da je 7 svetih sakramenata, 7 duginih boja, 7 glavnih grijeha, 7 je arhanđela, 7 je godina čekanja na rodnost zemlje, 7 je dan Noa pustio golubicu iz Korablje.... Zato neka opet bude 7 godina čekanja na čudo koje ima doći, neka bude i 7 dana i 7 tjedana i 7 mjeseci, neka bude čestih rajskih čuda i umnažanja Tvoje milosti trpljenja na zemlji rodu Abrahamovu, umnoži nam dane nade, mira, radosti i ljubavi na zemlji, odloži kazne zbog milosti velikodušne Tvoje. Ti si kvasac ljubavi koju umnaža sve ono što nam je na srcu kao molitva zahvalnica, molitva primanja sa vjerom. Zato ću u tvoju zipkicu, u one svete jaslice sa slamicom staviti po zagovoru svetog Josipa i Gospe Guadalupe nakanice voljenih i onu moju, ustvari ti već sve znaš ali mi je čežnja da te u duhu u Betlehemskoj štalici posjetim, da osjećajem vidim i blagoslovim kraljevski dom kojeg griju životinjice svetog Franje. Čekati ću Božićno jutro da te majčine ruke smjeste u jaslice moga srca i u srca mnoga koja su uređena za posebnog kralja nad kraljevima, Spasitelja Svijeta. Znam da će vinuti molitve ka Ocu i sve će se uslišiti po rajskoj volji tajnih očiju Jahve dobroga. Tvoj dodir Isuse umnaža i daruje čudesa, svjedočim da je tako i da nas kroz bližnje darivaš. Tvoja je Riječ djelotvorna i hrana gladnima istine, gladnima kruha anđeoskog koji tješi srce, duh i dušu, sigurnim obećanjem u ispunjenje molitve. Hostijo blagotvorna, siđi nam na dušu i ozdravi napaćena tijela, amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar