ponedjeljak, 13. prosinca 2021.

POBOŽANSTVENI ME GOSPODINE

Otajstvena ljubavi siđi kroz 
milost krila Duha Svetoga, 
u svečanim duhovnim darovima, 
koje ću darovati svijetu...
Preobrazi moje trpljenje i slabosti 
u služenje Tebi i 
posvećivanju vremena 
Tebi jedinoj čistoj radosti. 

Pobožanstveni srce u meni,
izliječi svaki moj grijeh,
preobrazi moje trpljenje u
služenje ljubavi Tvojoj Isuse. 

Oblikuj me u malo čudo Tvoje milosti.
Zapuši lahore rajski nježni,
jer ti pušeš milosno gdje želiš...
Neka se zapita svijet čija sam... 
I odakle mi pjesma dolazi...
Znaju i dobri i loši da si to Ti,
tajno moja, Isuse miomirisni cvijete Uskrsli. 
Ti ne veneš ti ćeš me oporaviti,
iz crnih haljina u bijelu miomirisnu staviti.
Ja ću se Bogom Živim hvaliti! 
Jer si mi vječno proljeće i kada me 
zima bolna obljeće! 
Amen! 

Motrim tvoje lijehe ljekovitog bilja, motrim vjerom koja proizlazi iz ljubavi otočja tvojih očiju Bože dobrostivi i vidim osjećajem sebe novu u tebi, u kome se miče moj duh. Sve ispunjavaš, Duhom Svetim pa mi nije ni žao ovog mučeništva u tijelu, prolazno je, dok duša je vječna i već sada počela je oblikovanje svoje za samu ljubav. Zvijezda mi Betlehemska ispunjava želju, stanu se rajskom nadam i u molitvi smirujem. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar