nedjelja, 5. prosinca 2021.

DRUGA NEDJELJA DOŠAŠĆA ZAZIVA MIR KRISTOV

Pomirilice svijećo sjajna, simbolike Betlehemskog mira, obasjaj nam pustinju srca, da se u njoj spusti kiša Sionske milosti i u presušjela korita uđe blagoslovljena rijeka Jordan i blagoslovi nas sveti Ivan Krstitelj obnavljajući nam krsni list. Neka procvjeta u pustinjama divna nada uskrsle ljubavi, neka se jave miomirisna polja utjehe svetišta Jahvinog, neka poteče predragocijena krv među bolesne, neka ozdrave mnogi zbog blagotvornosti sile Duha Svetoga i potoka uskrsnuća. Neka se probude usnuli, neka se odmagle oči i zadobiju čežnju za obraćenjem. Pomozi nam bebico Djeve Marije ti što otkucavaš život našeg srca i daruješ život dušama, pomozi nam osjetiti tvoju ljubav kako dolazi i suza nam ganuća u osluškivanju polazi. Sada bi rado glavu polegla na trpušćić Gospe od Guadalupe, da čujem otkucaje Presvetog srca i kako kazuješ Ana ljubav tvoja dolazi i bol prolazi, o moj mili Emanuele ime duše mi ukrašavaš od sveg zla me spašavaš. Znaš da ti želim najlipše koljevkice u srcima ljudi i neka bude tako milosno rođenče Jahvino, milosno rođenče Djeve Marije, milosno rođenče svetog Josipa. Neka ti je zvečkica svaka moja pjesmica, neka ti je povoj svaka moja molitva. Neka procvjeta životom sve zamrlo u nama, zbog dolaska mira tvoga Isuse . Amen.🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 5.12.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar