utorak, 21. prosinca 2021.

DOĐI SVETI GABRIJELE

Sa željom na srcu, ulazim u molitveni vapaj pun uzdanja u Očev plan sa dušom mojom. Kao maleno djetešce vezujem se Očev milosni dlan, osjećam rajske oči na sebi, kako me oblikuju na novo, kroz ovu patnju... Dah svjetlosti vječnog života štiti mi dušu od grijeha i smrtnog plamena. Sjedinjena sam sa Otajstvenom ljubavlju, svjetlosnom vrpcom Duha Svetoga, kao djetešce sa majkom u utrobi. Srce mi je slavljenička harfa, sve note su mi ljubav za Djetešce Isusa. Oslanjam se na misli Jahvine, na Očev rajski naum, blagoslivljam ime Isusovo spasonosno. Što mi na srce staviš po glasniku svetom Gabrijelu, to neka mi bude Oče voljeni, pomozi mi biti poslušna bar kap poslušnosti Djeve Marije. Neka mi bude po Riječi Tvojoj, koja me jedina oblikuje i vedru budućnost daruje. Podari mi odlučnost, gorljivost i ustrajnost za sva ona djela u koja me pozivaš na korist mnogim dušama. U sveto gorje pozovi ranjenu srnicu Tvoju, da ne iskrvari u dolinama vapajnim. Dođi sveti Gabrijele, da me vodiš po Očevoj volji u radosne vijesti, na put kojim još nisam hodila, niti išta znam o njemu. Radujem se budućnosti sa Gospodinom, jer samo Jahve kroz Isusa može me izbaviti iz sadašnje boli. Amen. 🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.12.2021 

 

Nema komentara:

Objavi komentar