četvrtak, 9. prosinca 2021.

MOLITVENIK LJUBAVI

Dragosti, tražih te u srcu 
kao srce duhovno,
tražih te u sebi, 
jer tu si se morao razotkriti
kao molitvenik na oltaru duše.

Izljubih te i grlih te dugo.
Ispisah u Tebi rime, sve molitve moje.
Sve se u meni bijelilo,
tinta mi bijahu boli i radosti,
predadoh ti sve svoje misli,
znajuć ti ćeš misliti. 

Zavoljela sam te Isuse,
bez da me itko upoznao sa tvojim licem,
zavoljela sam ganuće tebe u meni,
zavoljela sam pjesme kojima me zoveš
na život pod križem. 

Zavoljela sam te kao osjećaj
ljubavi nad ljubavima.
Zavoljela sam misno slavlje,
navještanje tvojih riječi i 
osjećala sam da svaka 
dušu do duše liječi,
izliječila se i moja uz
tvoju Dušu punu umilnog blagoslova.

Da bih nadživjela mučeništvo tijela,
sakrila sam se u Tvoje 
predragocijene rane,
i u svakoj kapi krvi viđala
odraz oprosta,
odraz milosti,
odraz ljubavi,
odraz onoga što vječno dolazi...

I suza do suze počela je da polazi,
okrijepio si me vjerom da je Tebi 
sve moguće milosni Gospodine.
Molitveniku ljubavi,
moj zapisu nadahnuti,
moje svjedočanstvo vjere,
oživi sve te nadahnute želje...

Sve moje upisano je na
platnu tvome i u tebi Isuse,
ti odlučuješ da se vinu 
riječi iskrene pred lice Očevo,
po tebi ja milost zadobivam i
čitav svijet se oporavlja. 

Tvoje oči uskrsle neka zablistaju
nad najuplakanijim
dugogodišnjim molitvama...
Pogledaj svu tu ispisanu ljubav,
smiluj se na tu svu 
raspjevanu emociju srca mog.
Isuse reci koliko još molitve treba,
za dar najmiliji sa Neba...
Ili se sve moje vraća kao dar Nebu!? 
Reci mi i glasom i tišinom 
život ili smrt, sve je radosti moja u redu. 
Znam svugdje si ti, moja bliskosti. 
I u mome žalovanju i u mome radovanju. 
Samo pošalji glasnika svoga,
da sa mnom kud god da krenem hoda.
Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar