subota, 11. prosinca 2021.

ODMASKIRAJ NAS GOSPODINE

Ljubim vjeru po kojoj sam spašena od smrti, ljubim božanstvo Trojedino; Duha Svetoga nadahnitelja duše i Oca i Sina ljubav srca i duha. I kazivam mu da mi daruje srce Samarijanca, da mu se kad me usliši vratim i zahvalna vječno ostanem, da ga proslavljam i ovako bolna sa molitvama čitavog bića. Pitamo se da li maska prekriva bol srca, da li nas nervira, da li nekog možda od emocija spašava, ali kakva god bila vanjska ili nutarnja, da li nas zamaskiranost prividna može sakriti od onih koji nas vole. Bježimo li mi to od sami sebe, od bližnji... bit će da se događa i to... ali od Boga se ne možemo sakriti. Imamo masku radosti koja odćuti sve naše žalosti, ali tu masku moramo dati Bogu da naše lice vrati na svoju divnu sliku, onu koju je želio pri stvaranju života... onaj prvi osmijeh kada smo dobili zagrljaj nam fali i prvi dar, prvu čestitku za veliki uspjeh, to smo mi, radosni u Gospodinu! Bistar pogled fali očima punima suza, kristalići soli priljepili su se uz stijenke srca i magli se vid, fali nam nebeske vode da se otopi muka i blagoslovi nas Kristova milosna ruka. Moramo darovati Isusu molitvu, reći; " Uzmi Gospodine moju masku jakosti, jer slaba sam, dok osmijehom se krasim, to je eto znak da trebam nježnost i olakšanje kroz ljubav, da te zazivam i osjećam, to je znak da mi treba odmora i stvarnog bezbola, to je znak da mi fali zdravlje da bi živjela i pomoć drugima bila. Smiluj se muci i osmijehu koji se bori pobjediti bolove, odmaskiraj me, oslobodi me, iz trpljenja me izbavi u ozdravljujuću ljubav, podaj mi osmijehe uslišanja, koji se i sada poput sunca u borbenim zračicama isijavaju iz napaćenosti tijela, iz duše koje te blagoslivlja molitvom uzdanja. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.12.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar