ponedjeljak, 13. prosinca 2021.

DUHOVNA LJUBAV

DUHOVNA LJUBAV 💕

Duhovni poljubac obdržava mi radost.
U venama si sjedinjen sa 
mojim krvnim zrncima,
tvoje biće mene budi,
drago mi je da negdje 
promatraš isti Mjesec kao ja i u 
isto Sunce mi gledamo,
vodu iz potoka pijemo 
i suze iste lijemo...
Vidiš da mi jesmo skupa,
u svemu.
Od bola padam u ekstazu ljubavi,
neprestalno si tu,
na obalama moga sna.
Ljubav ti svoju dajem pod 
beskrajnim sjajem Neba.
Anđeli znaju pjesmu o nama,
o onom što dolazi nakon Otkrivenja...

Ne ostavljaj me ni na sekundu samu,
jer bi mogla potonuti i postati 
samo pijesak kojeg more odnosi
u dubine snene.

Ne daj mi da umrem u tebi,
ne čini mi grobnicu,
učini mi gnjezdašce toplo,
u sred molitvi srca.
I ja ću sigurno ostati živa, 
tu gdje sam čuvana. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar