utorak, 14. prosinca 2021.

DIŠEM U TVOM IMENU

Darovao si mi ljubav, svoju ljubav Nadahnitelju, da mogu izreći osjećaje pod križem. Bez Tebe bi Gospodine moje suze bile samo obične ustajale kapi slane vode, a ti ih u biserne note preobražavaš, moju dušu sa pjesmama hvalospjevnim ukrašavaš. Sve mi je ime tvoje Emanuele. Radost si u svim mojim žalostima tijela, jer si Ti dušu moju zagrlio trajnom milošću spasenja. Ti mi govoriš o okrijepi kostiju, o neumornom igranju u kolu, oh ti znaš koliko moja duša voli plesati, Ti ćeš me izbaviti iz okova nemoći, ti ćeš biti moja jakost duše kao što si od prvog dana kada sam zaplakala na svijetu ovome. Zbog tebe će se Gospodine rađati djeca sa osmjehom, zbog tebe Isuse neće više biti bolesti i tuge, ni plakanja. I zato ću izdržati i ovo što nije za izdržati običnoj ženi, izdržati ću sa dušom junakinje, sa srcem nebeskim duhovnim, vatru zmaja koji riče na mene ugasiti će voda i predragocijena krv Presvetog srca tvoga, iz kojeg teče mir, ljubav, radost i zdravlje. Disati ću u tvome imenu, zauvijek i vjerovati u sve novo, sve obnovljeno pogledom Tvojim. Amen. 

Sa ljubavlju tvoja služavkica,🕊💕
Ana Emanuela, Bilaj 14.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar