ponedjeljak, 6. prosinca 2021.

SUSRET SA ČUDOM NEVIĐENIM

Povedi me u neviđeno Gospodine, u duhu me preobrazi u novu zdravušnu srnu, koja više nije žedna, jer je zadobila ozdravljenje u pustinji, jer je pronašla potoke Tvoje vječne ljubavi i zadobila vjenčić spasenja u nebeskoj oazi. Neka se sastane bolest moja sa zdravljem tvojim milosti voljena. Neka se sastane bol moja sa bezbolom tvojim. Neka se sastane tuga moja sa radošću lica tvoga. Neka se sastane križ moj sa presvetim ranama uskrslim. Neka se sastane grešnost moja pokajnička sa bezgrešnošću i savršenošću tvojom. Neka se sastanu moje suze sa tvojim osmijesima, da pođem tamo gdje je patnja ne vreba. Gdje me želiš tamo me smjesti, kao plodonosnu dušu. Ti Gospodine od nerotkinje, majku mnoge djece stvaraš, slijepcu savršen vid daruješ, neukog poučavaš znanjem, Ti od hromog hitrog praviš. Ti Isuse čudo darivaš. Zato čini ono čudo koje želiš od moje duše i moga tijela. Primam sve ono što mi iz Presvetog srca namijenjuješ. Na nosiljkama molitvenim, evo me anđeli sveti u tvoj hram dušom nose, sila Duha Svetoga neka me kroz tvoje Presvete ruke ozdraviteljske oporavlja, cjeliva. Da nisam teret nikome, samo to želim, radije mi podari zdravlje da se moje biće još više za tvoj narod dariva. Otpusti mi grijehe, istjeraj iz mene sve duhove boli, ti znaš da ti vjerujem i da te svim srcem volim. Zapovijedi mi da ozdravim i hoću moja ljubljena milosti, ja ću sa Tobom plesati, hvala ti. Budi moje čudo neviđeno, budi moja objava, moje svjedočanstvo oslobođenja. 🎺🕊Lk 5, 17-26
》Danas vidjesmo nešto neviđeno《Predajem se sili tvojih spasonosnih Riječi, zdravlju mom. Evo ti moje srce kao mali poklon, neka ti se služba otkucaja njegovih omili i zamirišu moja djela kao smirna. Ti znaš što mi treba da budem nova i čista i to mi udijeli zbog ljubavi svoga Presvetoga srca, amen. 💕🎺🕊Jošua 23,14 Evo, ja krećem danas na put kojim je svima poći. Spoznajte i priznajte svim srcem svojim i svom dušom svojom: ni jedno od svih obećanja koja vam je dao Jahve, Bog vaš, nije ostalo neispunjeno. Psalam 37,4 Sva radost tvoja neka bude Jahve: on će ispuniti želje tvoga srca! Jahve radosti moja u tebe se uzdam kao cvijet stabla koji zna da iz  miomirisa vjere i ljubavi nastaje divan plod.Pogledaj me zjenicama spasenja i ja ću biti spašena u haljinici bijeloj lanenoj, amen. 

Sa ljubavlju tvoja služavkica, 
Ana Emanuela, Bilaj 6.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar