nedjelja, 5. prosinca 2021.

Pomozi mi Bože kroz pjesmu slavljenja, biti Glasnica ljubavi tvoje!

Duše Sveti plamenom mira smiraj mi udijeli, vodi me kud Presveto srce poželi. 🎺🕊Psalam 9,3Radujem se i kličem tebi, pjevam imenu tvome, Svevišnji! Zato me oblikuj u sred muke u ljubav duhovnu, evo ti glinice tvoje umijesi lončaru moj divnu silueticu mira, radosti, vjere, ufanja i ljubavi, nadom mi obasjaj srce, koje se presijava kao mala svijećica pred licem Tvojim, koje blagoslivljam u Euharistijskom slavlju. Čuj mi pjesmu slavljenja...jer ti si plodonosna pjesma moja.🎺🕊Psalam 126,5Oni koji siju u suzama, žanju u pjesmi. Duše Sveti dođi i uvedi me u Novu Eru Spasenja, izbriši svojim bijelim krilima svaki moj grijeh i suzu, bolne uspomene, ranjavanja, obrano moja obraduj me onim što mi namijenjuješ u krilima svojim... onim nezamislivim svetim čudesima. Otpečati usne moje Riječju svojom, da budu ljekoviti potoci narodima... vrati nam život sa pjesmama novim, na uskrslim usnama. 🎺🕊Psalam 19,15Moje ti riječi omiljele i razmišljanje srca moga pred licem tvojim. Jahve, hridi moja, otkupitelju moj! Pomozi mi biti balzam bolnima, biti mir nemirnima, izmiriti zavađene, utješiti vapajne, ozdraviti one bolesne u duši, obradovati malene...pomozi mi da mi bude po: 🎺🕊Izaija 50,4Gospod Jahve dade mi jezik vješt da znam riječju krijepiti umorne. Svako jutro on mi uho budi da ga slušam kao učenici. Mala učenica tvoja ti je na raspolaganju voljena bliskosti srca. Glasnicama mojim upravljaj, da mogu biti tvoja vjerna glasnica i dalje. Blagoslovljena dobrota Jahvina, kroz milost Presvetog srca Isusova, blagoslovljen zagovor Bezgrešnog srca Blažene Djevice Marije, blagoslovljen moj anđel čuvar koji mi potpomaže pod križem, blagoslovljena moja zaštitnica sveta Rita i sveti Josip, blagoslovljen arhanđel Rafael koji mi daruje šapate vjere u zdravlje i ljubav, blagoslovljena svaka sveta duša što za mene i mnoge bdije pred Prijestoljem Boga Živoga, blagoslovljene duše u Čistilistu i one na Nebu i Zemlji koje se sjedinjuju u molitvama zahvalnim Svevišnjem za sve što čini, što je učinio i što će učiniti, blagoslovljena molitvena smirna svetih duša koja dolazi do Trona Božjega. Blagoslovljena providnost i obećanje Boga Živoga, blagoslovljen svaki dar koji dolazi iz Raja, amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 5.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar