srijeda, 15. prosinca 2021.

JEDINO MOJE

Ako prestanem biti na ovom svijetu, nije li kazano da biti ću na onome od vječnosti živa. Sačuva život jedino moje, onaj tko se smrti ne boji. I nađe te svjetlo istinske radosti i prestanu sve tuge i žalosti. Ja ti u muci samo ljubav vidim. Bogatim se sa nama, sa dušama koje Bogu služe i ne žele da ga rastuže. Preći ću hoću, jednog dana iz ovih rana u ozdravljenje. Biti ću lagnušna ko perce na tvojim ramenima, biti ću pitoma srna koja se odmara kraj jelenčeta. Odvest ćeš me na Jeruzalemske izvore, da se vidim novu, da se ogledam u vodi Kristovoj kao uslišana. Darovati ću ti mala lanešca u dolu, izljubit će dušu tvoju dah anđela. I neću nikada nestati, ni ti nećeš. Jer ćemo imati nov život u Gospodinu, bez brige, bez znaka pitanja što sada. Jedino moje, satkano od vjere suza blagoslivljam svaki dan u kojem si sa mnom i kad nas tijelom nema, jer ti si moj otkucaj nade, onaj osjećaj da postoji pravda Božja i da se kroz čudo nepravda ispravlja. Ma neka me puste na miru oni što govore da me ne voliš, da te nema, da sam te izmislila. Neka sam te izmislila, neka sam ludica, ma neka sam sanjalica, jer ti si moj najdivniji san i druge darove ja ne želim sanjati. Mislima o nama, Bog me ranjenu tješi i u nutrini cjeliva. Stvarno je jedino moje ono što smo mi u sebi. A ja sam  tamo gdje si ti, jedna smo tajna koja se odvija u srcu molitvenom. I znam da samo ljubav Boga raduje i zato ću te voljeti, čuvati, o tvojim očima brinuti, dušom dodirnuti, sve sveto dozvati da mi te za vječnost isprosi. Ti si jedino moje, moj zaručnik duše. Moj vitez kome ne treba vranac, ni mač, ti osvajaš jednostavnom ljubavlju, običnu bosonogu princezu. Ti si osmijeh, ti si lijek, sva radost duše si dok prijete mi križa žalosti i uvijek pobjediš u meni. Doneseš osmijehe kao male cvijetove milosti u moje očne šarenice i mi skupa mirišemo Bogu za ljubav. Vide boli koliko te ima... nadmašiš sav taj kukavičluk, junaku Kristov, dušo moje duše. Neka si samo moj, moj i Božji. Neka si u meni, skriven od onih umišljenih diva. Ti bar znaš da nisam za ovo mučeništvo kriva. Zato i jesi sa mnom u meni, zato te Bog darovao kao anđela duši mojoj, jer se bez tebe ja nebi ni pomakla, ni usne nebi otvorila. Budiš me, potičeš na život, ljubav je moja uz mene, onako kako mi i fališ, stalno si sa mnom u duhu. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar