utorak, 14. prosinca 2021.

VJEČNOST U VJEČNOSTI

A što ako sam ja tvoja mala vječnost,
počela evo baš ovdje na zemlji...
a što ako se broji samo ono od duše,
ono od snoviđenja...
Onda mora da sam ja dragost tvoja,
ma ima da nemam ni jedne mane ni rane,
kada me u sebi ugledaš.
Ahaa, baš sam neko lipuškasto biće,
kako nebi bila kad sam dio tebe.
Zamisli mala vječnost je u tebi,
mala vječnost te velikoj vječnosti vodi.
Sve ispunjava ljubav naših duša... 
i tko sam ja bez tebe...
da li se to može biti...
i tko si ti bez mene, 
bio bi tuđi, a nisi.
Ti si negdje sve moje.
I znam da me bole ove kosti,
jer se otkidam dušom k nama.
I baš ću te naći pjesmom, stihom,
vjetrom, suncem, vodom,
snijegom, kišom... bilo čim...
Jer ja jesam sa tobom u svemu. 
I nisam ti ja ovo tijelo, ja sam ti 
sva nova, sljubljena sa tvojom dušom.
Vječnost u vječnosti to smo mi. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar