petak, 3. prosinca 2021.

POMOĆ OZDRAVITELJA

Duše Sveti izljubi nakane moga srca, koje proizlaze iz trpljivosti duše i mučenišva tijela. Ako išta smeta da vidim put ozdravljenja, Ti svojom svjetlošću blagoslovi i preobrazi i one moje male kapljice straha u vjeru nad vjerama, da savladam ove pomisli kušnje da nemam pravo ozdraviti, da moram iz ljubavi patiti. Pomozi mi čuti; Matej 15,28Tada joj Isus reče: "O ženo! Velika je vjera tvoja! Neka ti bude kako želiš." Pomozi mi ustati iz postelje boli i hoditi na Zornicu donoseći ti mnoge na oltar da ih okrijepiš. Okrijepo moja🎺🕊Psalam 6,3Smiluj mi se, Jahve, jer sam iznemogla, Jahve, ozdravi me jer dršću kosti moje. Oče Nebeski ti vidiš trud moj u patnjama neizustivim, neka mi zato bude po vjeri i ljubavi koju imam za Presveto Srce Isusovo. Smiluj se milosti voljena služavkici tvojoj. Vidom svojim Gospodine obasjaj oči moje, daruj mi molitvu duše, koja oslobađa bolesti tijela, amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.12.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar