srijeda, 19. kolovoza 2015.

VIRUJEM U LJUBAV

Uvijek ću voljeti, bar to mogu, to mi je potreba velika! I kad bi me napustili svi ostali bi mi sveta ljubavi! Sanjala bi te, imala bi te za zauvijek! Ljubav dođe, nije ona prisila ona je obećaje vječne bliskosti! Tražim te ko suza iz oka ruke koje ju u biser pretvaraju! U tom zrcalenju nade ja te dušo moja imam! Pa mi dosta u bolovanju svom za tebe svu svoju ljubav darovati, molitva Nebu će se uzvratiti, negdje će sve moje nekom nekad značiti! Virujem postojiš drugačiji od svjetovnih! Virujem da duša puna ljubavi znači ti! Virujem da moja ljubav nije zalud zarobljena u ovom bolnom tijelu čeka da iz čahure bolne poleti kao leptir u život koji je kao gusjenica tek sanjao! Leptirica će sletjeti tebi u srce, da te čuva i ništa ne traži, takva je ljubav moja! Voli i kad boli i kad nema oslonca oslonac biva! Jednom će sve doći na svoje jedino moje! Obećaje mi to vjera moja, Bog moj i tvoj!









Nema komentara:

Objavi komentar