subota, 15. kolovoza 2015.

VELIKA GOSPA, KRALJICA LJUBAVI

Kako si divna majčica moja,
ti prepuna si
nebeskog blagoslova.
Zlaćana ti kruna krasi lice,
šalješ mi u srce
bijele golubice.
Duša mi danas sa
posebnom željom
pred tvojim likom klonula,
Boga čudo na tvoje uho
zamolila, i kao da tvoja
presveta suza na moju
je umornu dušu pala,
pa me okrijepila.
Jer tvoja je suzica bisernica
nebeska, rosa prečista
koja me ozdravlja.
Toplom maramicom uzeh ti
suzicu, sačuvah je kao
biser u srcu.
Gospina suza biješe radosnica,
srce mi zaigra od miline
spomenuvši sveto ime.
I ona kazah volim te,
pođi putem svete istine.
I okrijepi me,
krunicu svetu prisloni
uz rane moje...
kaže dušo moja leti
Duhom Svetim
oduvijek si vođena,
tvoja zvijezda sijalica
noćas će biti rođena.
Zagrlih majčicu svetu,
zahvalih joj za posjetu
tu u nutarnjem nebu...
Veličanstvena Gospa
se nasmije,
zagovori svoju curicu
kod Boga,
divna li je nebeska
majčica moja!
Gospe čuvaj nas,
blagoslovi nas...
Amen,
Aleluja,
Maranatha...

~Od ♥ Ana Emanuela Šimunić~


Nema komentara:

Objavi komentar