utorak, 11. kolovoza 2015.

ČUVAM TE, NE PRESTAJEM BITI TVOJ BLAGOSLOV

U molitvi ime tvoje, anđeosko slađano moje! U rukama umjesto svijeće, neugasivi je plamen naše duhovne sreće! Puzzlica si srca mog koja je nedostajala, sada kada si sveto nađen, ostat ćeš u njemu kao ikona za vječnost čuvana! Obećajem moje će srce ljubavno raširitii tvoja krila, moje će sve pripasti tebi da te čuva od zla kao što tvoja ljubav čuva mene! Ako ti suza krene, ja ću je sebi pripisati.. jedino u sreći bliskoj Raju ti ćeš disati, jer si drugačiji od svih...sudio mi nisi, blagoslovom ti si naš kontakt nazvao, fala Nebu svetom, fala Gospodu što je more nade u tvoje oči položio, što sanjivost dozivam tu u tebi bolna ipak živim u vjeri, položih bezbol duše ljubavi u molitvene ruke ponajviše za tebe...Svud si, i da mene nema ja ću dušom biti samo tvoja sjenka dana i noći, nikad nećeš biti u samoći! Anđela svog čuvam, ljubav svu darujem ti da te odmorim! Želja mi je samo tebe sveto imati, voljeti, čuvati! kod Gospoda zagovoriti za dane radosti! Budi uvijek sretan moja bliskosti, moja radosti!

Od ♥ tvoja Ana Emanuela! ;)

Nema komentara:

Objavi komentar