ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

ISUS MOJ LJUBLJENI UČITELJ

Isus me je poučio tome da je jedan sveti Otac, onaj koji je na Nebu! Jahve tvorac svega vidljivog i nevidljivog! Isus me je naučio da je sve u nutrini, da se sveti kontakt odvija sa Nebeskim kraljevstvom u meni. I da moja duša unatoč bolu ima snažan hram, jer u tijelu mom stupove drži Duh Sveti, on je moj Tješitelj i snaga! Hramovi zemaljski nisu mi od važnosti, Bog moj je sagradio crkvicu u meni! On je ljubav, idola zemaljskih ja nemam. Znala sam hodit tragovima zemaljskim nekada, ali više ne, sve je u meni nađeno zahvaljujuć Gospodu! Blaženim bićima želim se približiti, slaveć vječno ljubljenog Oca Kristovog! Sve će se zemaljsko srušit ko kula od karata, a kraljevstvo nebesko dušu će iskrenog vjernika ugostiti! Molitveni oltar na mom je srcu Gospode, oko njega anđeli kruže pjevajuć ti Hosana u visini, ne moram nikuda da bi te pronašla ti živiš u meni! Jer si ljubav jedina prava!  Fala na spoznaji neizrecivo! U Duhu sam krštena u duhu tvome svetome u bolu sretno duša moja živi, jer je sve položila Tebi u ruke milostive! Tijelo moje bolno jačaj mi Oče ljubljeni uz pomoć tvog ljubljenog Isusa, snagom Duha Svetoga obasjaj mi trnoviti put! Ruže Jeruzalemske neka duša miriše, uputi me u sveto vjerovanje, znaj da zauvijek VOLIM TE!


Od ♥ tvoja Ana Emanuela! 10.09.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar