subota, 29. kolovoza 2015.

KRIŽ JE SVETINJA

,,Križ je dar neprocjenjivi, on je ključ za Nebo. Nek nam se smiju, neka nas izruguju i hvalisaju se svojim savršenstvom i imanjem. Neka baš govore ah tebe uvik neke patnje more, bolestan si i nikakav, nemaš ništa vrijedno... Ne umiju oni to skontat; da je ljubav u boli najjača i najveća. Žeđat će ljubavi nebeske kad tad, tražit će križ za spas duše, na žalost prekasno. Lako se smijat u sreći, imati sve i uživati ha samo dokad. Al više se blago onima koji se lako smiju u boli..., jer im je Duh Sveti darivatelj snage. Ima Onaj koji nas voli nesavršene savršeno. Trpljivost je spasenje lipi moji, ljubav gleda nutrinu ne vanjštinu. Istina je prošla sam svašta, izrugivanje, boli, bijele sobe, osude, zgražavanje lica koji nemaju pojma što mi je, nemam ja što kriti, doživila sam puna ljubavi neljubav, izdaje...doživila sam u predanju, radu i odgovornosti svašta što nije za ljude. Ali čitavo to vrime imala sam ljubav nebesku koja me liječi, i sad u bolesti svojoj imam suze, osmijehe i ljude koji me razume kolko tolko, imam BOGA, pa mi dovoljno da sretna umrem. Sve moje od prvog udaha pripada Bogu, ja sam ona ptičica nebeska koja se je borila za slobodu i let blaženi, ranili su mi krila, topla , brižna, mila... štobi sad, da ljubav moju boli i nepravde mijenjaju, e to NIKADA, ko me voli voli me zbog onog što mi u grudima sja, neko je to iskreno prepozna, duboko i trajno, 1 od 100, meni dovoljno. Ima na ovom Svitu i onih koji nisu zalutali služeć samo zemaljskom, ima onih koji su otvorili nebeske oči i prije suda. Ljubav moja nije ginula zalud, Bog na nebesima svetim sve vidi, daruje me nebeskim šapatom odavno, fala mu za USNE BLAGOSLOVLJENE, za prihvaćanje. Znam da me sve moje sanjivo na Nebu čeka i anđeo moj bdi u molitvi da dođem mu sa puta daleka. Nije mi žao života, jer živim u bolu za podršku i ljubav najmilijima i onima u potrebi. Zaboravljam sebe sve više, moje sve za Nebo diše. U pad Raja da mi je, dala bi sve da odmorim se i ostavim vam LJUBAV SVU. Nadam se da tad još više značit ću ranjivom Svitu za utjehu. Svaka pjesama, citat, misao, proza, roman, svjetlosna priča nek vam o blagoslovu mom priča. U Nebo gledajte kada nadu trebate, u Nebo srca svog gdje je Bog život položio i samo ljubav od svih nas zatražio. Blagoslovio vas Svevišnji tajnim glasom svojim, riječima ufanja i ljubavi....Abba Oče...,,



Broj komentara: 8:

  1. Nakon što sam proveo sate pretražujući internet o tome kako vratiti svog ljubavnika, bilo mi je drago što sam kontaktirao DR.AGBAZARU. Bez gubljenja puno vremena želio bih napisati pojedinosti o HRAMU DR.AGBAZARA čiji su detalji učinili veliku uslugu mnogim ljudima, putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com )

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime je Goda Balašević. Svi znamo da ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno pridobiju i nisu uspjeli. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok svima, ja sam Goda Balašević i ovdje sam da se zahvalim i dr. Isikolu s kojim je Bog spasio moju situaciju i vratio radost i sreću u moj dom. Izgubila sam muža zbog jedne gospođe u inozemstvu kada je otišao raditi u istu regiju u kojoj ona živi. Nikada nisam znala što se sve dogodilo dok mi prijatelj nije poslao fotografije oboje zajedno i nakon toga sam saznala da je to razlog zašto je moj muž postao hladan prema meni i ostavio me. Moj muž je bio hipnotiziran i kontroliran umom i sve sam znala kad sam kontaktirala dr. Isikoloa kad sam tražila pomoć i nisam je našla. Uvjerio me da će se vratiti i vratiti našu ljubav i sreću, što je i učinio, a rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati. Sada imam svog čovjeka natrag i ne mogu dovoljno zahvaliti dr. Isikolu na njegovoj iskrenosti i podršci. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nitko drugi vam ne može pomoći da riješite probleme u vezi i ljubavi bolje od dr. Isikolo
    Ja sam Gabrijela Daničić. Zaprepastit će vas kada znate da je sve što toliko ljudi svjedoči o DR. ISIKOLU samo istina. Muž je ostavio mene i moju djecu jer smo imali toliko svađa i svađa. I njegovi ljudi su bili protiv mog braka s njim. Toliko sam ga voljela i imala sam veliku nadu da ćemo zajedno izgraditi svijetlu budućnost. Čekala sam 6 mjeseci i nikad mi se nije vratio. Stoga sam morala kontaktirati DR. ISIKOLA koji je učinio sve što je bilo u njegovoj moći da nas ponovno spoji i vrati ljubav i sreću koju smo nekad dijelili. Vratio nam se kući nakon 48 sati baš kako me dr. ISIKOLO uvjeravao. I vi možete dobiti ovu veliku pomoć i doživjeti da mu budete zahvalni jer on nikada nikoga ne razočara. kontaktirajte ga putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com, a možete ga također kontaktirati putem WhatsAppa na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje ime je Melania Ivanišević. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno pridobiju i nisu uspjeli. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  6. Obratite se najiskrenijem i najmoćnijem bacaču čarolija koji se zove Dr Isikolo koji mi je pomogao i on će učiniti isto za vas.
    Zovem se Lucija Volarić i svaka čast, cijenim dr. Isikolo koji mi je svojim velikim moćima pomogao obnoviti moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim suprugom i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me muž ostavio zbog bračnih problema na koje smo naišli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim muškarcem vratili su se i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako on uistinu može ikome pomoći, ali je 100% zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjerava da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I on vam može pomoći ako ste mu voljni dati priliku za to. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  7. Suprugu sam upoznao dok sam radio i živio u Dubrovniku. Otkako smo se vjenčali, sve je bilo dobro dok nije odlučila otići na vrh u drugu državu gdje je upoznala nekoga tko joj se zbližio i na kraju je pobjegao s njom. Svi moji napori da se vratim kući bili su uzaludni i njezina je obitelj dala sve od sebe da nas ponovno spoji, ali ništa nije uspjelo. Baš kao i svi drugi, došao sam u kontakt s dr. Isikolom i on je na kraju učinio čuda i sada mi se žena vratila. Otkriveno je da ju je hipnotizirao tip koji je pobjegao s njom. Drago mi je što nikad nisam dopustio da me osjećaji nadvladaju što sam okončao brak s njom. Dr Isikolo je snažan čarač i vjerujte mu kada kaže da će se rezultati očitovati tek nakon 48 sati. Kontaktirajte ga sada ako vam je potrebna pomoć putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  8. Moj muž je imao naviku uvijek slati poruke i dogovarati spojeve sa svojim starim prijateljima, uključujući svoje bivše. Nikada nisam mislila da postoji problem s takvim sve dok se nije emocionalno povukao od mene i počeo ponašati nenormalno prema meni i mojoj kćeri. U tom sam trenutku znao da mi hitno treba pomoć jer ga nikad nisam želio izgubiti. Dr Isikolo me je spasio i problem je riješen. Jedna bivša moga muža obećala je da će ga uzeti od njega i počela je manipulirati njime da napusti mene i moju kćer, što bi se na kraju i dogodilo da dr. Isikolo nije uskočio da mi pomogne. Samo nakon 48 sati nakon rješavanja problema, sve je postalo super između mene i mog muža i sada se on ispričao za sve i opet smo dobri. Obratite se Dr Isikolo i vjerujte da će on sigurno riješiti taj problem za vas. Pošaljite mu e-poruku na isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp/Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši