srijeda, 12. kolovoza 2015.

POSEBNOJ OSOBI

Sad znam kud mi je kad riječi bolne mi naude...u tvoje oči ta rajska mora ja ću doći da isplačem suze biserne lipi moj anđele! Živjet ću u tebi dok god sam mili gost tvog srca. Obećajem i to da ću u vremenu bola i plakanja svoga, ja radovati tebe brižnošću svojom, nježnošću i sačuvanim bezbolom, netaknutom dušom koja je u čistoj ljubavi, jer tvoja zadivljujuća postojanost čini da još snage imam da tebe usrećim, to mi dovoljno za život u nadi za tebe! Svaka će zora, dan i noć biti posvećeni molitvi za tvoju sreću! Iz misli i srca ispustiti te neću dok god ti godi kad duša te moja sveto voli! Budi mi sretan bar ti anđele plavetni! Gdje god ti si i ja sam srcem svim sve lipo da ti poklonim za vječnost, za let tvoj u hrabrosti! Dovoljno mi što uistinu netko tako poseban postoji, Bogu za ljubav, meni za blagoslovljene dane!


Nema komentara:

Objavi komentar