utorak, 18. kolovoza 2015.

O:) ajmo lipo oponašat Nebo, pa će nam i Zemlja poslužit kao oblak nade, kojim naše duše putuju u srce vječne miline Gospodnje! Blagoslovio ti Bog hod tvoj, oči tvoje i usne tvoje koje iskreno ljube! Negdi jesi, moraš biti oblikovan od Božjih milostivih ruku, sav satkan od mog vjerovanja! Blago meni što te ima u mom♥kad sve naizgled kaziva ludico njega nema, samo je tajna sjena! A neka, sve nas u sveti čas po vjeri čeka, ako treba i umrit, ma može za sve ovo što mi je ispod kože isplati se! Svete vizije prate me, nadam se da i tebe! Dao Bog da sam ti ono što si ti meni! Nada u beznadanju, nježnost u patnji, radost u tugovanju, molitveno srce u očaju... Dao Bog da smo identični shvaćanju života i da se smiješ kad boli, jer znaš da te neko biće Božje negdi voli, za tebe se moli i svakog udaha i izdaha misli na tebe, na tvoju sreću! O anđele, da znaš bilo bi to dobro po mene i po tebe! Sazna se sve, pa i ova molitvena ljubav dodiruje negdi tvoje milo biće i tajna sviće! Nek osvane kad Gospod kaže VOLITE SE! :*


Nema komentara:

Objavi komentar