subota, 8. kolovoza 2015.

U NUTRINI JE MOJE SVE ZA TEBE ANĐELE






Dat ću sve da shvatiš moju nutrinu, dokazat ću ti koliko ljubavi ima u krvi mog srca. Ali jedno ne mogu, ne mogu ti tijelom dokazat savršenstvo, jer moje savršenstvo je tek ispod mog bolnog ogrtača! Nadam se da mi nećeš suditi i nećeš zamjeriti bolu mom, shvatit ćeš da tijelo priča priču mog križnog puta...a duša ona će se za tebe smijat, volit će te više od svih onih princeza iz bajki... darovat će ti dobrotu, nježnost, blagost i radost, utoplit će te zaštitničkom molitvom, položit će kod Gospoda sve za tebe, jer tvoj mir i sreća je sreća moje duše! Svako jutro svitat će u molitvi za nas i svaki dan i noć u blagoslovu će biti, sve što mi treba je tvoja postojanost u mom životu! Potpisujem se suzama ljubavi na vjernost i poštovanje, potpisujem se anđele moj tintom srca koja je vječnog neugasivog sjaja, voljet ću te kao što sveto volim, bez tebe ne želim da postojim! Ako me ne možeš voljeti zbog mana, ako ti moja ljubav nebeska ne paše i više ti prolazno znači, reci Ana odlazi i zalud ne plači, Bogu svoju ljubav daj sa nama je kraj! Molim te pusti me ako te nema za mene! Ovom je srcu mačeva dosta, ne želim bol za gosta, želim srce puno ljubavi ove sanjive moje, dali krila tvoja za mene postoje!? Ili mi je opet najbolje usnuti, reći ludice sanjaj ga ti, bar snovi u Raj putuju....obistinit će se iskrena čežnja, kad humak mi uspava oči..

Nema komentara:

Objavi komentar