srijeda, 26. kolovoza 2015.

,,LJUBIM TEBE I KAD TE NEMAM,,

,,I kad živim bez tebe, mogu živjeti za tebe; darujući ti ljubav i molitvu! Anđele moj, jednom će mene tvoja ljubav naći kao što ja tražih srce čisto tvoje. Ja nemam većeg dokaza ljubavi za tebe doli svog melodičnog srca i čežnje da ti budeš sretan, makar te ja tek na nebesima svetim ugledala, svog punog sjaja dodirnula i postala vječno dio njega! Ja imam samo nježnost za tebe, otkucaj molitvi za tebe, suze i osmijeh za tebe, sve ljubavi moja ja ponajviše imam za tebe; utjehe i nade, radosti i snage i vjeru jaku da i ti to negdje imaš za mene! Pa sad kako mi po volji Božjoj bude, drago mi da sam u ovoj boli ljubav, jednom ću nekad nekom valjda zafalit iskreno! Samo nek to budeš ti, laži mi dosta za život cijeli!,,


Nema komentara:

Objavi komentar