srijeda, 1. lipnja 2022.

PUSTITE JE U NJENU BAJKU

PUSTITE JE U NJENU BAJKU 🎺🕊

Pustite je u njenu bajku,
u njenu stvarnost.
Postoji srce baš po njenom.
Postoji duša baš za njenu dušu.
I njoj je dosta.
Do duhovnog sporazumjevanja je ljubav, 
ne upoznavaš tijelo već dušu! 
Oni su radost za radost,
oni su mir za mir,
oni su si otvoreni nebeski cvijet,
latice im pune povjerenja.

Ne recite bolu da nema pravo na bezbol.
Ne recite ranama da ne mogu zacijeliti.
Ne recite manama da 
ne mogu biti prihvaćene, jer jesu,
na svet način. 

Ne recite mi nemoj, jer hoću.
Baš mi se eto hoće. 
Biti ona koja sam u duši. 

Ljubav ću dati za ljubav. 
Pokušati ću oživjeti pjesme...
probuditi baš svaki stih.
Imam gdje... 
imam njegovo srce,
imam njegovu dušu i 
to je moje plodno tlo.

Cvijeće će mu nicati i zimi.
Njegovo lice znati će samo za osmijehe...
Ako bude suza, 
biti će radosnice.

On je moja kruna najlipša,
moj smiraj, 
moja zaštita.
Utočiše nam je Presveto srce i 
tamo nam je molitva vezana. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar