srijeda, 15. lipnja 2022.

GOSPODIN ČINI DA SAM DIJETE U DUŠI

Znam li biti zlatno srce djeteta, moj Gospodine. O ne znam! Često zaboravljam da sam tvoja malena curica, zaboravljam jer me grijesi i bol čine starom, čine da se osjećam bespomoćnom i ništavnom. Srušim se ispod križa ko zakopana. A onda se sjetim kako si rekao da sjeme mora umrijeti da bi živjelo... i bivam osunčana tvojom velikodušnom milošću, bivam mali izdanak, cvijet djetinje radosti koji se igra na zemlji, širi ljubav duše, a umire bolu tijela. Mrtvim sebi, živim Tebi. Ti me Isuse ne želiš gledati rastuženu i zato sam radosna i dok boli. Tebi za ljubav sve mogu. Učini moje srce kap ljubavi Tvoga Presvetog srca i ja ću sva biti nova. Izmijeni me, oblikuj me iz nemira u mir smjesti me, daj mi prihvaćati volju Oca Nebeskog, pomoći moja pomozi mi biti djetešce u duši, tako da uvijek budem uz dječicu u javi i snu. Amen. 🎷🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar