subota, 25. lipnja 2022.

ISUSOV ŠAPAT SRCA

Ljubljena moja, znam da te boli ljudska laž, znam da te boli sve što je grč, znam da se osjećaš otjerano od ljubavi, neshvaćeno, neprihvaćeno, znam ti svaku palu i zastalu suzu na srcu, znam ti dubine duše. I znam da ti izgleda sve kao da tebe nema, kao da ne postojiš kao što se osjećaš u sebi, znam da tragaš za istinom, za prihvaćanjem. Ali miljenice moja ja sam ljubav u tebi, ja sam svjetlo ljubavi molitvene u tebi i samo ja te istinski poznajem i ne ostavljam u ranama. Nisi za vukove, janješce malo, o nisi za zvijeri pogane.  Istrgni se iz snova u javu. Jer ja sam ljubav tvog srca i istinska potreba tvojih otkucaja. Nedam te bilo kome, ne dam svoju princezu krivima, ali oblikujem te za Kristolikoga, onog koji je junak, odvažan u borbi protiv svih tvojih bolesti, rana i mana, jer mu je štit Riječ Božja koja ga oživljava za požrtvovnu ljubav, sebedarnu. Još ima istine u srcima, još bi netko sve dao za takvu ljubav kakvu ti ispod križa nosiš. I satkat ću ga, jer mi vjeruješ jer bi ti čekala i poslije života na ljubav nad ljubavima. Ti jesi najlipša puzla te ljubavi. I samo ti prijanjaš uz ranu čistog srca da skupa budete jedna iscijeljena ljubav. 🎷💗🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar