nedjelja, 19. lipnja 2022.

UZDANJE U ISUSA

Na najlipša odredišta duše odvodi me ova tjelesna bol, u lijehe ozdraviteljske rascvjetane ljubavi i ne ne prođe ni jedna jedina sekunda bez trpljenja, kao ni jedna jedina sekunda bez Duha Svetoga. I bi opet bi isto birala, opet bi bila uplakana ali i snažno u vjeri radosna. Opet bi gasnula sebi i živjela Kriste tebi. Jer što će mi tijelo koje nije osjetilo tvoju patnju sa Golgote, što će mi se zgodnoći diviti ljubljeni moj živote. Kad je meni jedino stvarno ruho predragocijena krv tvoja, tijelo i duša koja me brani od zloga. Ne daj mi da kukam, ne daj mi da padam, je uz tebe oživljavam za ono puno ljupkosti Očeve. I znam da me tvoje uskrsle oči prate, sve izgubljeno one će da mi vrate. Nebi me Spasitelj ispustio na ovo nestabilno tlo, nosi me, kosti suhe balzamom iz svojih kostiju oživljava, zato ova bol i kao da ističe iz rana sol... sve novo nastaje, ovo je čišćenje. Bijeli haljine crne moj Gospode, zabijeli me, u lan bijeli umotaj me, raspleši služavkicu slave Tvoje voljeno moje. Misnim slavljem obraduj mnoge koji na ovom mom križnom putovanju kao anđeli i obični grešnici stoje. Praštaj nam ljubavi, neka nam opraštaju sve presvete rane koje smo ti svojom ranjenošću istočnim grijehom nanijeli. Oblikuj građane Neba na zemlji pokore. Presveto srce u Tebe se uzda ovo maleno raskajano grešno, ništavno moje! I samo zbog tebe otkucava u nadi, sva radost duše tvoje u meni se nastanila, krila su me ljubavi oduvijek branila. I to tako ostaje, obećanje tvoje milosti u vječnost nastavlja se. Bez branitelja nemam obrane, bez tješitelja nemam utjehe. Advokat iz Raja neka me opravda pred licem Oca Nebeskoga. Da u stanu koji mi pripravljaš odahnem. Jer gore je stvarno sve, u Raju uslišanje postoji. U Raju se igraju u radosti sve molitve. Jesu našle su svoj put i trebaju vrijeme da siđu. Neka autentične duše autentičnim priđu. Neka se izgrade plemena rajskih obitelji i sve novo postane. Lijek si Isuse, smiluj nam se. Oživljuj djetinju ljubav i povjerenje u našim dušama. Amen. 🎷🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar