petak, 3. lipnja 2022.

BLAGOSLOV BUDUĆEM DJETETU

BLAGOSLOV BUDUĆEM DJETETU 💗

Ljubim dlanove Očeve na 
kojima si ti djetešce moje.
Ti ponavljaš vjeru u meni.
Tvoje male duhovne nogice, 
koraci su hrabri mojim bolnim. 
Tvoje beskrajne male okice,
svjetlost si mojim noćnim očima,
zvijezdice moja umilna.
Sijaj mi u nadi rođenja.
Blagoslovljeno tvoje srce,
koje će kucati skupa sa mojim,
u ritmu ljubavi za Boga i tatu tvoga.
Blagoslovljeni ti svi organi,
neka mi te Duh Sveti od svega brani i 
u zdravlju sačuva radost lica Kristovoga.
Blagoslovljene tvoje rukice,
i sve tvoje zvečkice, igračkice pamučne.
Blagoslovljena svjetlosna vrpca i 
ona pupčana koju ima oblikovati Gospodin.
Blagoslovljen tvoj prvi plač, 
poslije kojeg će doći stalna radost 
sa roditeljima tvojima.
Blagoslovljeni ti zubići i njihov rast.
Blagoslovljena ti duša i glas.
Blagoslovljene ti uši, 
ispunjene glazbom malih anđela i
pjesmom srca moga.
Blagoslovljena tvoja koljevkica,
blagoslovljene ruke koje će te čuvati,
na ovoj Zemlji kao da si u Raju.
Nadam se i vjerujem tvom zagrljaju.

Od 💗 Ana Emanuela, 
iz dječje zbirke
PJESMOM TE USPAVLJUJEM,
Bilaj, 3.06.2022. 

Pjesmu posvećujem svima koji čeznu za bebicama, posebno onima koje su nerotkinje i ne mogu imati djecu, da im zasja nada da je Bogu sve moguće. Blagoslovljena vam bračna ljubav i maternica.

Nema komentara:

Objavi komentar