nedjelja, 19. lipnja 2022.

POMOĆNIK LJUBAVI ARHANĐEL RAFAEL

🍵🐟🤴🏻💕👸🏻 Ljubav se odluči na brižnost jer joj je to potreba i takva duša je neumorna u davanju sebe. I kako da te čuvam osim pretrpljenim bolom, da te nikad ne okrzne takvo što. Zato i noćas zazivam arhanđela zdravlja i ljubavi, da te cjeliva da nas skupa izgradi i upotpuni. I nemam mileno krila da bi te zaštitila od zla, od utvara... ali imamo i ja i ti zadivljujućeg zaštitnika i krila njegova službujuća. Njih noćas zazivam na nas da nas arhanđel Rafael ušuška u povjerenje i svetu ljubav, da se ne izgubimo zbog rana zemnosti, već izljubimo zbog Kristove ljubavi. I biva u duhu kao da smo mi u ranama vlastitim uvijek postojali, da bi muku sa osmijehom podnijeli. Ljubav mora trpiti, za Raj se strpiti, ljubav jedina i može Golgotu podnjeti. Perje nježno, puno razumijevanja neka uđe u rane i tvoje i moje, da samo radosti vjere u nama postoje. Neka se izbriše prošlo a ono sada, ono novo puno isprošenih čudesa dobrodošlo. Znam lako je bezbolnima, uslišanima, lako je onima koji su se ostvarili... ali slatkoća trpeće ljubavi vrijedi očima Boga Živoga. Nije zalud rana ranu izljubila, nije se zalud duša duši svidjela. O mileno nije Duh Sveti se u toj radosti smije, navješta ono što ne možemo još ni pojmiti. Zato budimo vjerni čuvari ove ljubavi. Tako se ozdravi dušom i tijelom, tako se prodiše u ljupkoj nadi. I prestane rana da krvari. Zaustavi krvarenje čista trpljiva ljubav i samo u takvu ljubav vjerujem. Stupaju stope svete pred licem Svevišnjega ište arhanđel zdravlja i ljubavi čudo, budi moj mali Tobija, ulovi ribu svetu u ribnjaku duše pa sa njenom žuči otjeraj sve zloduhe, Asmodeja i slične sluge zloga. Truditi ću se biti tvoja mala Sara puna svete ljubavi i dara, puna miomirisne isprošene pomasti tebi za ljubav. I svakom javom i snom tebi ću blagoslov udijeliti, laku noć i dobro jutro ti poželjeti. Uvijek ću biti dušom uz krila arhanđela Rafaela da te čuvam, da ti kazujem postoji ljubav nad ljubavima. I da baš tebi je darivam. Razbuđen si u meni, u mom ufanju duše, u mojoj ljubavi srca. U meni kakvom me vidi sveti Rafael i Gospodin, onakvoj kakva sam ja uistinu i živim, evo dišem uz tvoju nutrinu o kojoj svi sveti brinu. Ja vjerujem u ljubav i kada je bol gadno zaprijetila i nema šanse da ne vjerujem. Bio bi grijeh ne vjerovati u čudo Boga Živoga. I bolna i bezbolna... uvijek bi se odlučila za ljubav. I da biram slatkoću duše koja je u ljubavi u sred gorčine tijela. I da vjerujem na taj način ozdravljam i u tijelu. Dajem Bogu povjerenje i blagoslivljam vjeru u ljubav. Ona je moje nepropadno i jedino stvarno bogatstvo. Zbilja sa kojom dolazim pred Gospodina. Sva misna slavlja uvijek su uz moju ljubav i uz bolne. Osnažit će nas krila ljubavi natopljena u kalež predragocijene krvi. Doći će dan kada će nam biti dano sve po vjeri i ljubavi, sa Gospodinom ćemo se vječno radovati uslišani i više nego smo tražili. Jer je Gospodin Bog čudesne milosti. Blagoslivljam ovaj križ u kojem čeznem za istinom. A u ljubavi laži nema. Budi uvijek sa mnom u duhovnom muzeju ljubavi... promatrajmo mileno što arhanđel Rafael čini. Neka se vrati Tobijina i Sarina priča u ovo sada. Neka te doprati čista ljubav. Amen. 🎷🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar