nedjelja, 26. lipnja 2022.

GDJE SI LJUBAVI!?

GDJE SI LJUBAVI!? 

Gdje sam te izgubila...
gdje kad sam te svim srcem tražila!?
Gdje su oči koje moje vide,
gdje su noge koje pred Kristom klecaju
i za oporavak moga tijela jecaju!?

Gdje su suze ljubavi nestale,
gdje su se upile, zar su emocije poskupile...
i kupiti moram ono što besplatno darujem?

Gdje si iskro iskrena, gdje si dušo uskrsla...
gdje si radosti da grliš moje žalosti!?

Zašto si tamo gdje nisam ja...
zašto si tako dalek, a ja sam tako bliska.

Sad znam,
zašto me bole kosti...
zašto mi je hram Duše ranjen...
Ljubavi čiste mi fali, uvijek moje tijelo
od ralja zloga krvari... 

O probudi se ustani...
vidi kako ti umiru najdraži 
lanešca i srna u dolinama vapajnim.
Jelenče zar ti je milo bol ovu gledati.
Zar ćeš se eto tek tako predati!? 
Moj križ napustiti, pustiti da pobjedi muka.

A možeš postojati, baš po mom.
Možeš pred Krista ponisno pasti i 
sve će moje rane srasti. 🎷🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 26.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar