utorak, 28. lipnja 2022.

KRIŽ SAM ISUSU

Zbog tajne ljubavi Kristove i jesam 
tu u okovima.
Jesam samo prividno napaćena,
prividno nesavršena,
prividno bolesna.
Zbog ljubavi Kristove,
sjedinjena sam sa voljenim ranama.
Mene običnu grešnicu,
povio je Gospodin zastavom ljubavi,
snagu Duha Svetog za trpljenje mi dao.

I je, dobro je znao.
Bit će mi slično kao Njemu,
ismijavati će me, lagati će na mene,
optužiti će me za ljubav i reći da 
nemam pravo biti voljena, 
prijetit će mi zlodusi ali ništa mi 
neće moći, zbog Kristove svemoći 
u mojoj duši. 

Htjeti će mi ukrasti život,
a ja slušam onu 
kada grabe daruj im sve.
Neka se nasite.

Ne gubim ja ništa...
jer sve je moje nađeno u meni,
tko da mi ukrade molitve iz duše,
tko da mi isčupa harfu svjetlosnu iz srca!?
Ne ide im, jer me stvarnu ne vide...
A osjećaje moje ni njih ne mogu krasti,
rane će moje za čas srasti.

Ljubav sveta cvjetove moje oporavlja,
miriše mi duša neuvela.
Simbol mi ljubavi križ krvavi,
Tijelo Kristovo nevino, preobraženo.
Vjera mi je da su uskrsnule
Kristove oči i da me gledaju.
Da tu je dok me boli, 
da tu je u svakom mom grču tijela,
u svakoj suzi i kriku mom.

Tu je Gospodin sa mnom u meni.
Ja sam taj križ,
težak preteški,
ja sam taj čavao mojoj ljubavi.
Ja sam mu i znoj i krvarenje.
Ja sam mu zadala mučenje.
Zbog mene je sa Nebesa sišao,
da bi sve te moje grijehe trpio,
da bi Duhom Svetim mene od mene branio.

Stavio mi je na usne pjesmu da ne plačem,
stavio mi je u dušu anđela da ne samujem,
poslao je čitavu svetu povorku da prati me,
da blagoslovlja i mekša stablo života,
na kojem putujem.
I samo tvoja ljubav Isuse, može
od lanaca struke molitvene stvoriti.
Možeš verige rastopiti.
Možeš učiniti križ da nestane...
da duh moj sa tobom u zagrljaju ostane,
možeš me probraziti milo moje Spasenje.
Možeš sići sa križa i zaplesati sa mnom
valcer pobjede. 
Možeš moj milosni Gospodine,
ti možeš ozdraviti mene od mene,
mene od ljudi... mene od zloduha.
Možeš jer ja samo tvome 
Duhu Svetom vjerujem.
Srcu tvoga srca, duši tvoje duše.
Tješitelju i Branitelju,
koji sve novo čini.
Ti se Isuse za križ pobrini.
Tijelo je bolno taj križ,
tijelo napaćeno svim i svačim.
Ali ti po dušu dolaziš,
uzmi nepropadno od mene,
da križ vječno uvene. 
Da plakanje i škrgut zuba prestane,
da nastani se ljubav u koju vjerujem. 
Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar