srijeda, 15. lipnja 2022.

ANĐEO RADOSTI

Potražio me iza rešetaka,
iza zida plača i osmijeha.
Bio je on u svim mojim 
zimama toplina ljeta i proljeća.

Kaputić od jesenjeg lišća on 
mi je bio, u njegovom šuškanju
tražila sam mu glas. 

Jelenče moje pase među ljiljanima
i sav je od ljupkosti,
dragost Božje ljubavi
teče njegovim venama.

Njegov je glas potok smirne 
što mi srcem ranjene srne teče.
Od njega nema mača,
da me zapeče.

On me razumije i glasom i ćutanjem.
Moj je dragi hitar kao lanešce,
on pije sa izvora spasenja vodu 
koju u rukama meni donosi
da me okrijepi na postelji boli i 
kaže ustani dragana i pođi tamo 
gdje ti patnja ne može nauditi. 
Gdje se anđeli klanjaju Svevišnjoj milosti.
Gdje teče ozdravljenje na tvoje tijelo i
čeka te ruho milosno bijelo.

Bježi iz crnine...
u moja bijela krila,
budi šaljiva, 
budi nježna i mila.
Ne daj da te promijeni mučeništvo tijela,
ne daj se zemaljskom,
kada si stvorena od rajskog. 

Smij se golubice sa golubićem 
srca svoga, 
Gospodin nas je pozvao na 
radovati se u čistoj ljubavi! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar