ponedjeljak, 2. kolovoza 2021.

VJERA U LJUBAV ISPROŠENU OD BOGA

Treba da se dogodi to, ljubav da se vrati ljubavi. Treba vjerovati da bi ti netko darovao oči svoje i posudio tijelo svoje da tvoja duša u njemu olakšano hoda. Treba vjerovati u srce koje iskreno i čisto kuca da bi te njegovi otkucaji pod križem blagoslivljali. Nisu svi krivi, nisu svi pretvorni i svačiji, netko je samo tvoj, još se oblikuje na Božjim dlanovima da zadobije snagu duhovnu križ ti nositi. Kako su ti lipa krila bliskosti, kako ih lipo kroji Duh Sveti, aha svud ćeš me nositi u radosti. Ja ću mileno moje u tebe vjerovati. Jer šteta ove velike moje ljubavi da ti je ne podarim, a znam da ona vrijedi bogatstvo nad bogatstvima i ja te sa njom već sada krunim. Briga me za one koji su me razočarali, briga i tebe, briga me za one koji ne vide srcem i dušom, ti su dragosti moje vjere samo svjetovni, nije ti moja bol ni ljubav za takve, ja trpim iz ljubavi Kristove, ja čekam samo na tebe miru i spokoju moj, otvorenosti i jednostavnosti. Nisam ja za lažove i fantazere i prikaze crnokrile, meni fališ ti bjelokrili anđelak u obličju poniznog čovjeka. Ja znam da si ti pod svetim Nebom, jer te osjećam. Ja na tebe mogu čekati koliko god Bog to želi, jer ja već jesam u duhu sa duhom tvojim, još samo Duh Sveti da kaže arhanđele Rafaele poleti i lijevo i desno krilo njegovo nas će učiniti savršenim parom. Nadam ti se i tko da moju nadu u ljubav otme, ni okovi mileno, ni suze ni očaj, ni bolovi ni krivi ljudi, jer je moja duša ljubav i ona će te naći, ustvari ti ćeš nju osjetiti. Kažu tko bi danas pod križ da ga nosi, ja kažem ti, moja ljubav od Boga. Jer već sada kao duša u koju vjerujem sa mnom hodaš. Drugačiji si od svjetovnih, znam da jesi. Tebi je  požrtvovnost radost nad radostima, činiti sve za Krista. U tebi ono nebesko blista, moja milosti. Blagoslovljena ti nutrina i bdjenje, odvažnost. Jačaj mi, ti znaš da velika je muka moja, ali strostruko je veća moja ljubav za nas.  Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar