srijeda, 25. kolovoza 2021.

POSTOJI ZA NAS

Milešno moje, gradi sa mnom cesticu do Raja, ma nema veze što ti ja robujem tvoj duh je moja snaga. Milešno moje miluj mi boli svetom prisutnošću krila, ti bar znaš da nisam ja baš za sve ovo kriva...  Vidjet ćeš milešno moje kako nas se crne ptice boje i bježe od ljubavi naše. Budi tu i kad suze rijeke postaju, budi tu da se naspavam u tvojim krilima. Pa da budem ti, a ti budeš ja, jedna ljubav vječna, neizbrisiva. Kad stignemo gore gdje je slava Božja, vidjet ćeš mi pravo obličje duše, jer ćemo zadobiti nova nebeska tjelesa, samo budi sa mnom u duhu i vjerujmo u Kristova čudesa. Postoji i kad me se čitav svijet boji, postoji i kad sam svima teška, moja ljubav nek ti bude melem najveći, ono Kristoliko što te u duhu zauvijek bliži k meni, po krilima svetog Rafaela i milosti Duha Svetoga, amen. 🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.08.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar