utorak, 24. kolovoza 2021.

SLIJEDIM PUT, ISTINU I ŽIVOT

Svijetle mi krvave stope u mraku moga bola, svijetli mi Put, istina i život koji me brani od zloga. I bivam križ hodajući, koji slijedi mučenički plamen, prolazim kroz te postaje svete, upijajući predragocijenu krv Kristovu u svoje vene, one suze njegove u svoje zjenice molitvene, ono trnje u svoje kosti napaćene, onaj znoj sveti na svoje čelo da mi ispiše tau i zablista slavom imena slavnoga. Ja sam samo mala služavkica koja za Gospodinom skuplja sve što je ostavio na putu spasenja, tu u pećini njegovoj polegnem često i platnom se njegovim u duhu prekrivam. Hodočastim dušom tamo gdje je ljubav moja  najveća. Isus me razumije, On me je ozdravio u duši i u tijelu će, pa sve da je i to tijelo nebesko, ali smilovati će se vapaju mome. Sve će tuge radost postati, Isus će me preobraziti. Amen.🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.08.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar