petak, 6. kolovoza 2021.

NE BIH TE MIJENJALA

Ne bih te mijenjala slatka ljubavi, slađana boli moja, nebi jer me ne zna nitko tako u nutrinu voljeti kao ti. Odsutan ili prisutan na zemlji zar je sada bitno gdje smo ti i ja, kada smo u ljubavi svetoj prisutni i stopljeni sa krilima arhanđela Rafaela, koja su neumorna u nosenju moga križa. Teret sam samoj sebi i svima moja bol smeta, a samo Bog i ti mi ljubite muku, znate vrijednost požrtvovnog trpljenja. Činim se svima u tijelu ko napuštena od ljubavi, a nisam mileno ti si u mojoj duši stalno, moja tajno. Sigurna sam sa tobom ću živjeti vječnu ljubav, nisam za prolazno i bolno, patnici zasluže ljubav istinsku kad tad. U svjetlu ćeš me izljubiti. Vratit ću se tvome glasu, tvojim očima, tvojim osmjesima sna, tvome zagrljaju, tvojoj harfi, tvojim rebrima. Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.08.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar