petak, 27. kolovoza 2021.

ANĐELE BOŽJE MILOSTI

Dat ću ti ulja miomirisnoga koje liječi dušu, sad dok je vrijeme kazivat ću ti o vrijednosti suza. Dat ću ti ljubavi u sred najžešče patnje moga križa, u sred krika moga i nemoći moga tijela. Nadjačati ću ove prikaze bola, ovo stalno mučeništvo, znaš da hoću jer ne podnosim zloću. Oduvijek sam vjerovala da ljubav može izmijeniti zlikovca, da ljubav može ozdraviti bolesnika, da može vratiti vid slijepima, uspraviti nemoćnika. A to itekako imam, puna mi duša Duha Svetoga, i upravo On će se proslaviti po ništavnoj napaćenoj služavkici. Ne obadiraj na moj krik to je tek tijelo od rođenja napastovano i satrveno, optuženo što je na diva, ne na princezu, optuženo što je u manama ne u vrlinama, optuženo što ga boli svaka kost i vena. Al trpljiva sam ti ja, hej duša sam Božja. Ne može moju ljubav uništiti zlo samo je probao, samo me kušao, a moje duhovno Boga je slušalo. Trpila bi za njega nije mi žao, jer me je ovako ka sebi približio i ka tebi jedina istino, vjere u ljubav. Ja znam da si samo moj, ja znam da si u meni sa sveti razlogom, ja znam da si ti čudo koje mi u nebeskom stanu priređuje Isus. Odmaraj se u meni anđele moj sneni, tješi nas, podupri nas, jer sam nam ja dom jedino moje, uredi nam prozore duše, ušuškaj se u jastučak u moje srce kao blagoslov. Znaš da smo neizbrisiva milost. Mome bolu trebaš ti anđeo i ljubav stalna, koji me brani kada mi sude, koji je tu jer želi biti i ne želiš se od duše moje ni na sekundu odvojiti. Čudno je patnja djelovala na mene, ja mogu podnjeti samo ljubav zbog koje mi suza više ne može da krene. Bog je moga malog sveca krilatog poslao u moju nutinu, jer samo očišćena razborita duša, koju je Bog oblikovao po meni može izljubiti ovoliku muku, držati me kao da sam najlipša na svijetu za ruku. Vidjeti nutrinu o kojoj sveti brinu, biti mi ruho novo. Već nas vidim preobražene, već sve zemaljsko nestaje, vječna smo ljubav ja i ti Kristov junače ponizni. Životno je ono nutarnje naše, ono što nas odvodi Bogu u život pun radosti. Oblikovao te Bog po mom, u meni živiš jedini. Tamo sam gdje mi je misao, sa dušom tvojom, mi smo si osjećaj! Ljubav je jedina stvarnost. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 27.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar