ponedjeljak, 30. kolovoza 2021.

PO SVUDA TE IMA

PO SVUDA TE IMA 💕

Zbog ljubavi svete dajem 
ime leptiru u dolu,
misleć Bog mi šalje 
nježnu dušu tvoju.
I golubu na grani divim se,
krila mi njegova pozdrave od 
tebe šalju.
Sve bi bilo beznačajno bez imena ljubavi,
sve bi bilo nebitno, 
i ništa ne bi zvala svojim.

I ova jesen što se bliži,
ne bi mi značila, 
kada šuškanje lišća pod nogama
nebi šuškalo tvoje ime. 

I zima bi bila hladna,
da nema svetih stopa tvojih 
ispred mojih stopa.

Sve bi bilo mrtvo, bez nas.
Sve bi bila tuđina, ali ja i ti 
nikada nećemo biti stranci.

Lipota tvoja snaga je moje napaćenosti.
ti bojiš ljubavlju svetom sva 
godišnja doba u vedrinu i 
kiša koja se slijeva sa oblaka duše
blista u duginim bojama,
jer mi križ blagoslovljaš. 

Osvojili smo se jednim pogledom vjere,
jednom molitvom, jednim dahom i
nastavljamo se u vječnosti.
Sve se o nama umnaža.

Sva si tišina moja i sav si glas moj.
Netko osvojen vjerom u ljubav.
Netko vidljiv u Suncu i Mjesecu moga srca.
Netko smješten u nutrinu od Boga.
Anđeo križnog putovanja. 

Obuci tople cipelice,
da skupa duše naše šuškaju 
po lišću jesenjem...
Obuci kabanicu da ne kisnemo,
i ne odjeljuj se od koraka mojih ni na tren,
jer neću znati izdržati 
ovaj bolan hod bez tebe...
Kreći sa mnom, razbuđuj me,
jer spava jako mi se od umora spava,
od boli i nepravde. 
Budi me dok Bog kaziva budi je. 

Nama je nešto kao kada se 
Nebo i Zemlja zavole. 🕊💕

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar