nedjelja, 15. kolovoza 2021.

SVJEDOKINJA BOGA ŽIVOGA

Naći ćeš me na planini nebeskoj,
gdje ti duša moja čita nadahnuća.
Nisam ti ja baš ovdje,
to se samo po nekada učini tu sam.
Ja sam ti mala glasnica ljubavi,
mala olovčica za Boga.
Suze mi tinta, trpljenje pjesme ufanja.
Tijelo koristim, jer samo muka može
svu ovu spoznaju o svetom donjeti.
Nebitna sam ti ja,
samo Duša Kristova bitna je
u ovoj misiji hodočašću zemlji.
Ja sam ti osjećajnost,
ja sam ti čuvarica vjere,
ja sam ti krijesnica u noći,
bol koja ima kao ljubav doći.
Ja sam ti križ velik
iz kojeg kapka krv duše.
Ja sam ti obična grešnica,
običan cvijet smrtnih uvenuća,
ali sa nadom u Kristov vječni cvat.
Ja sam ti obična kost,
koja ljubi kosti Kristove i
skriva se u Njegovom
Presvetom srcu.
Ja sam ti skrivena ljubav napaćena.
Srasla sa milošću Životvorca.
Bog je došao u bolesti da me ozdravlja,
da uništi svaki moj grijeh i muku.
Bog je došao da liječi i kada
izgleda da umirem od bolova.
Duša se moja čisti, usavršava
u služenju Raju.
Da obična i nesavršena osoba,
može postati neobična i savršena
u Gospodinovoj milosnoj svjetlosti.
Jer mu dušu, duh i srce u
potpunosti predaje.
Tu sam kao svjedokinja
Boga Živoga.
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.08.2021.


Nema komentara:

Objavi komentar