srijeda, 11. kolovoza 2021.

BJELOKRILI ANĐELE

BJELOKRILI ANĐELE💕

Bio si mi i ostao ljeto
iznad promrzlih gora.
Ti si sva ona sveta toplina u sred
mojih promrzlih kostiju.
Moje te srce spoznalo,
u otkucajima vjere te živjelo i živi.

Zastrašujuće bi bilo da
tvojih bijelih krila nema
dok me crna napadaju.

Parfem ljubavi si,
sav miomiris Neba,
anđeo koji mi
ispod križa treba!

Čeznem jedino,
čeznem vratiti se tebi,
mojoj kućici, mojoj domovini.
Mome staništu vječnom.
Čeznem za tvojim očima suosjećanja,
za pogledima blagosti i radosti.
Čeznem za dušom Kristovog glasnika,
čeznem za rukama koje me brane,
čeznem za anđeoskim blagoslovom.
Čeznem za riječima nisi ti kriva.
Čeznem da me spoznaš kao najprisniji.

Volim te, ne mogu izdržati
svijet koji me želi ukrasti od tebe.
Ja se moram vratiti tebi,
ja moram disati kraj istine.
Ja te moram doživjeti i u javi.
Moram anđele sna.

O mileno da sam i sami prah,
opet bi me vjetar nosio k tebi
i stvarao silueticu čežnje za nama.
I tako ništavna opet bi te tražila.
Sve bi moje kročilo putem
gdje se ti moliš,
gdje me ipak pred Bogom voliš,
gdje za nas postojiš.

Vratit ću se ja tvojim rebrima,
zacjeliti će ljubav ova oboje.
Trpiti ću za našu vječnu radost,
hoću moje jedino.
Isprositi će moja duša
tvoju dušu.
Jer Bog nas po ljubavi gleda
i treba, na novo oživljava.
💏🕊

Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.08.2021.

 

Nema komentara:

Objavi komentar