ponedjeljak, 23. kolovoza 2021.

VAPAJ ZA SERAFINSKIM SRCEM

Da mi je zadobiti mali safir serafinskog srca, da ovaj dah životni vrati ljubav Bogu, da se vratim kostima Kristovim i duhu Kristovom, da mi je milosti moja biti ti sama radost u sred ovog bola. Zato bljesni blagoslovom pogleda svoga na moje molitvene oči, da vide ono nevidljivo i izdrže ovo prividno. Miomiris ljekovitog tamjana prinesi duši i tijelu mom da se razbježi svaki duh koji me robuje. Opskrbi moje promrzlo sjeme života svojom rajskom toplinom i vodom sa svoga uzvišenog Trona, da procvijetam u slavi tvoga ljupkog imena i donesem divan plod svima. Isuse, zablistaj milosnim božanstvenim svijetlom da se pred tobom istopim kao svijeća. A kisik mog života bude na tvoju slavu. Amen. 🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 23.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar