petak, 13. kolovoza 2021.

OSLONAC NA PLAN OCA NEBESKOG

Čežna mi srca ljubi Očev plan za mene. On je radovanje moga križa, On je osmijeh u mojim bolovima, snaga nad snagama. On je moj savjetnik, razboritost mojih misli. On je duh koji hoda mojim suhim kostima, On je ulje miomirisno svijećnjacima moje duše. Zbog tebe Oče Nebeski ja ne odustajem, ja se na moć Kristovu oslanjam, na prekrivač njegove spasonosne krvi dok mi bol tijelo mrvi. U Duhu Svetome moj duh sjedinjeno hoda, ne bojim se smrti jer u tebi je budućnost moja. Novo mi ruho duši šiju tvoji sveti anđeli, iz prašine grijeha milost me tvoja izbavlja. Potoku nježne ljubavi, hvala ti jer me podižeš ka sebi u vječnu radost iz ove ništavnosti. Svjetlosti voljena hvala ti za vjeru u život bez boli, u život prepun tvojih čudesa. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar