petak, 13. kolovoza 2021.

ODJEK VJERE

Riječi Božja na harfi srca si uglazbljena, glasnice mi anđeoski bubnjevi, jezik mala nebeska pjevačica, usne frule Sionske doline. Duša moja odjek je svega onog u što vjerujem.   I sve što sam postala, Kristova je ruka osmislila. Bol si moju preobrazio u hvalospjev ljubavi. Dozvao svete anđele da me ušuškaju u bijele oblake, dok mi munje kosti trgaju. Kako me tješiš, kao bebicu u povojima, nemoćna sam bez tebe, u čije šapate nutrine imam povjerenje. Trnje ovo šije ruho novo, neuništivo, od platna tajnog skrojeno. Poslužuj se i dalje križem mojim kao olovčicom nebeskom, sa kojom skupa ispisujemo smisao trpljivosti. Piscu moj, bez tebe ja zvuk nemam, bez tebe abeceda anđela ne bi bila na mojim usnama. Bez tebe sam tišina, tek prah smrtni, koji nestaje kao da ga nije ni bilo. Tvoja prisutnost čini me malim biserom u ovoj ranjenoj školjki tijela. Zbog tebe sjam i bivam čujna, kada me prislone na srce. Zbog tebe Bože dišem. Zbog tebe vjerujem u preobraženje i jedva čekam da kažeš; Staro uminu, gle novo sve nasta. U toj novini svetoj želim ti vječno služiti. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar