ponedjeljak, 23. kolovoza 2021.

OPORUKA; Ne boj se!

OPORUKA; Ne boj se!

Ne boj se ako odem tijelom, ne boj se.
Bit će mi uživanje izići iz trnja 
u ružice ozdraviteljske. 
Vjenčić milosti Božje spleli su mi moji 
voljeni nebesnici. 
Po miomirisnim livadama ćemo u 
blaženu svjetlost. 
Ne boj se ako odem, 
pa zar bi te moja ljubav ikad 
mogla napustiti? 
Ne boj se uvijek sam sa tobom 
u molitvi. 
Ne boj se neće me Bog nikome dati,
On će me svojom služavkicom zvati.
Dopratit će me do Njega voljeni sveci,
neću ići sama u duhovna zvanja.
Sveta Ritica već miriše i 
sveti Padre Pio čeka me na vratima Raja,
sa svetim Leopoldom grijehe moje
u ime Isusovo poništava.
I sveti Franjo moj Frančesko se smije, 
pozvao me davno u duhovno,
rekao augustinska dušice sa nama si ti,
sveta Ritica i ti ste jedna uz drugu 
tako zaboravljaš tijela tugu. 
Ne boj se smrti ni suda, ako si život predao 
Kristu, On nas gleda po srcu i duši, 
po istinskoj vjeri i trpljenju iz ljubavi. 
Nadam se samo Raju, ne što ga zalužujem,
nitko ga ne zalužuje,
već se nadam Raju jer vjerujem 
u milost Kristovu, koja nas čisti i 
čini novima. 
Uzdam se u ljubav Njegovu
koja bolne ozdravlja. 
I vjerujem nije zalud Nevino Janje razapeto,
niti itko Njegov zalud nosi križ.
Ova patnja vrijedi, 
i to nevidljivo vidjeti ćemo u Nebu. 
Sve je u redu i prelaz u vječnost,
iznenada.

Želim te samo pripremiti,
da ne žališ za mnom nikada. 
Jer odlazimo vječno u vjeru, 
 a moja je vjera Krist. 

Ostavljam ti u nasljedstvo pjesme i 
svu ljubav vjere moje, 
ne boj se vidimo se gore. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 23.08.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar