subota, 2. svibnja 2020.

VRIJEDNOST RASPLESANOG KRIŽA


Oživio si me sa svetim razlogom, Višnji, Uzvišeni, Sveti, Milosni Bože. Smjestio si me dušom u tijelo za koje dobro znam da je obličje velikog križa, nad kojim su čitav život grahtale razne vrane i kljuckale me već napaćenu. Krvarim... i čudesno izdržavam bol. Jer ja sam zbog Tebe sva na Nebo, bila sam tvoja radosnica i ostala sam ista ta radosna curica u okovima tijela, nije se balerinica Božja predala, plesala sam i plešem koliko mi bol dopusti. Pozivam neutješne na ples nebeski i evo pridružuje mi se molitvena povorkica u čudesnom broju. Vole te, kroz ovu moju patnju koju trpim iz ljubavi za Tebe, vole te kroz moje hvalospjeve. Ti si nam studena pitka voda užeglim ranama, naš izvor čudesne radosti u sred žalosti. Ti nas krstiš Duhom Svetim, ne možemo ožednjeti nikada... rado te potoke raspjevane milosne kojima me daruješ širim svijetu, želeć svima rajski stan priređen skrušenim srdašcima. Kada bi mogla danas ka Tebi u bezbol, da me vine tvoj Duh Sveti iz okova tijela u moju vjeru duše. Znam da bi me oslobodio, da bi mi sveto iznenađenje udijelio. Jer vjerujem tvojim presvetim dlanovima na kojima blista moje novo ime. Ime kojim te proslavljam. Sva sam od pjesme, samo zato što si ti moju bol preobrazio u hvalospjeve. Nekako kao da je davno Ana utišala svoju volju zemaljsku i ti si u toj Ani, utkao duh Emanuele... ljubav za tvoje moćno ime... da me koristiš kao instrument hvalospjevni. Ne znam Kriste zašto ja, jel do trpljivosti iz ljubavi i zbog nepravde kojom progone od djetinstva moj križ... zašto plačem sad ni to ne znam... znam samo da me tvoj Duh Sveti voli baš zbog križa iz kojeg se hrabro smije ona curica koju su izrugivali... trpim sa osmijehom vjere užasnu bol tijela jer mi dušu odmaraš. Ganuće mi poklanjaš i nagradu kroz mene svima, da svi osjete kolika je moć moga križa koji je procvjetao iz ljubavi za Spasitelja. Neka meni trnja milosni Isuse, tebi ovaj put pripadaju samo ružice srca i duše, one natopljene suzama bisernicama kao zahvalnice! Amen.
Od ❤ Bilaj, 2.05.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar