ponedjeljak, 18. svibnja 2020.

MOLITVA BOGU KROZ SVETO SRCE RITINO

Sveta Ritice, dragocjene su molitve koje blistaju u tvojim svetim ružama u Casciji, kao biseri uplakani, vapajni. Prinosiš ka Bogu čitav svijet, mila zaštitnice duše i srca mog, ti znaš da mi je krv puna molitve za dušice Božje i da mi je kao crvena rijeka koja izvor milosti Božije čeka, da se izliječi krvotok ucviljenih. Ne dišem jer mi se diše u bolu, već dišem da sveto navještam i dušom udišem Riječi utjehe Kristove. Zato te zazivam, ljupka nado, da svrneš svoj sveti pogled na mene kao duhovna sestrica i prijateljica križa mog. Da mi pomogneš u trpljenju trnja cvijetati u rajskoj nadi.  I očekivati milosne poglede Spasitelja kako oporavljaju moje tijelo i tijelo svih onih za koje molim. Zbog tvog trna darovanog od Krista, isprosi mi da mi duša vječno bude čista, neka ljekovita kupka od ružine vodice poteče mojom nutinom da se omilim Bogu i da zaboravi moje grijehe, moju tugu, želim biti njegova radosnica, iz ljubavi za sve ono što je On učinio od moga križa. Raspjevao me kada mi nije bilo do pjesme, oživio me kada mi se umiralo. Njegova ljubav mi potpomaže da bolna budem  utjeha njegovim dušicama. Neka Gospodinu zamiriše moja molitva, posebno______ neka blagoslovi moje zazive i svih onih koji mole devetnicu tebi svetici bespomoćnih... Moć nam je u Kristu, po tvojoj molitvenoj kreposti sići će darovi Duha Svetoga, po Očevoj volji. Vjerujem, jer se kroz tvoje sveto srce tako divno zrcale molitvene nakanice u Presvetome srcu. Neljubljeni će pronaći ljubav, bolesni će pronaći lijek, siroti će pronaći utočište, nerotkinje će roditi, uplakani će se radovati. Sjedinjujem svoje molitvene zazive čudesnice Božja sa Gospinima, tvojima, svetim anđelima i arhanđelima, svim svetima, dušama u Čistilištu i svima koji se utječu Božjoj milosti kroz volju Oca nebeskoga. Ištem sa radosnom nadom ono što je milo Isusu za sve nas. Svete i vapajne duše molimo, Bogu se poklonimo zazivajuć Svesilnoga, Svemogućega Boga, da nam beznađe preobrazi u nadu. Da osvane uslišanje, po milosti Predragocijene krvi i vode Spasitelja našega Isusa. Okrijepo Duha Svetoga blagoslovi nas sa izvora novog života. Amen

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 18.05.2020.
6 dan devetnice svetoj Riti! 😍🙏🏻🕊💒



Ukrasi mi dušu škapularom mirisnim Oče dobri, da ovo trnje podnesem kao tvoja Princezica koja osjeća duhovnu haljinicu cvjetnu i prijateljstvo duhovne sestrice svete Rite. Ne želim te ražaliti bolim, ne želim plakati, ne želim kukati, želim sa snažnim osmijehom vjere, ufanja i ljubavi proći kroz ovozemaljsko čišćenje. Šutiš mi Oče dobri, godinama mi šutiš, ali glas tvoje ljubavi su suze i osmjesi pjesma i molitva moje duše, grliš me nezagrljenu krilima Duha Svetoga. Kažeš mi da imam pravo biti slaba i tražiti pomoć Višnjega. A baš me je teško zavoljeti ovako nesavršenog tijela, baš je teško utješiti moju neizustivu bol križa, baš je teško prihvatiti moje rane i mane, moje slabosti i nemire i krik... teško je voljeti me skrivenu u ovom napaćenom tijelu, ali ti si me zavolio, tu u nutrini mi se objavio, da skupa opjevavamo muku i tvoju i moju... i ljubimo rane cijelog svijeta. Što bi ja da me nisi blagoslovio pjesmama, molitvenim zazivima svih ovih godina bola... pala bi u podzemni bezdan u oganj tuge... a sad mi sva duša ljubi Sveto Nebo, nado moja voljena hvala ti jer ne odustaješ od mene. Ne mogu ne zaplakati, ali ove suze su biserni dar za tebe i blagoslov za sve koji te ljube! Majka Pomoćnica neka uz moje oči stane da mi sav sjaj vjere suza upije njen plašt, da zvijezdice njene zablistaju u Raju i obraduju tebe Stvorče Oče milosni. Sveta Ritica neka ti vjenčić od Jeruzalemskih ružica pokloni, umjesto mene oltar tvoj ukrasi. I nikada neće uvenuti ono što si ti posadio davno u moje srce, ljubav za Tebe i sve sveto. Hvala ti što sam stvorena na tvoju sliku i što sa ljubavlju u ram nebeski stavljaš moju ljubav i moju zahvalnu bol. Hvala ti što će biti zdravlje ondje gdje je stalna bol. Čekati ću Oče voljeni, sve dok me ima, sve dok dišem snagom tvoga Duha Svetoga. I kada ispustim dah, opet će te slaviti moj blagoslovljeni prah i ruže koje izniču iz moga groba... I da nestanem, sve bi te moje u miomirisu ruža slavilo, i kada si zaljubljeni poklone ruže, zasjati će na Nebu moje suze, blagoslova. Učiniti ću sve, da laž u srcima ljudi prestane, da se vole duše dvije autentično, ti ćeš mi dopustiti to, jer si milostiv i poznaješ moju dušu. Kada bi birala, znaš da bi bila anđeo ljubavi, dašak nježnosti. Neka mi zaštitnica voljena milost vapaja isprosi. Jer je ona miljenica tvoja, Kristov trn blago je njeno koje joj je donjelo vječne ruže. Neka mi bude slično kao njoj po volji tvojoj Oče voljeni. Amen. Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.05.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar