četvrtak, 14. svibnja 2020.

ISUSE OBLIKUJ

Oblikuj Isuse kosti bolne moje
u snažne stupove 
hrama duše tvoje!
O oblikuj!

Oblikuj Isuse suze moje, 
u nebeske bisere krune svoje!
O oblikuj!

Oblikuj usne moje u trube navještanja milosti tvoje!
O oblikuj!

Oblikuj uši moje 
da osluškuju samo 
Riječi utjehe tvoje!
O oblikuj! 

Oblikuj Isuse ruke moje 
u krila na kojima 
nadahnuti zapisi stoje, 
da ih čitaju svi,
i molitvene nakane
u stranice utiskuju,
znajuć anđeli će ih tvoje milosti
tvome Prijestolju prenesti.
O oblikuj!

Oblikuj Isuse srce moje 
u zvonik svjetlosne katedrale, 
nad kojim se širi 
aureola Duha Svetoga!
O oblikuj!

Oblikuj žalost u radost!
Oblikuj nemir u mir!
Oblikuj tišinu bola 
u radosnu pjesmu, 
u kojoj utjehu nalaze 
oni koji te ljube 
pod križem svojim.
Molim te Isuse oblikuj, amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.05.2020. 


Nema komentara:

Objavi komentar